Fruites i verdures riques en potassi

El potassi és un mineral essencial pel bon funcionament del nostre organisme. Contribueix a eliminar líquids, a controlar la hipertensió i a contraure de manera correcta els músculs com el cor. També ajuda als nutrients a fluir per les cèl·lules i que aquestes puguin expulsar el que no necessiten. Una dieta rica en potassi ajuda a contrarestar alguns dels efectes nocius del sodi a la pressió arterial.

L’OMS recomana una ingesta diària de potassi de 3.510 mg diaris, i ha alertat en diverses ocasions que la població sol consumir un excés de sodi i una quantitat limitada de potassi. Aquest desequilibri incrementa els riscos de tenir hipertensió i problemes cardiovasculars, cosa que es pot revertir amb una correcta alimentació.

Les fruites i verdures són la millor font d’aquest mineral.

Fruites i verdures riques en potassi que pots afegir a la teva dieta diària:

1. Albercocs


2. Festucs

3. Prunes

4. Bledes i espinacs

5. Alvocats

6. Síndria

7. Patates i moniatos

8. Plàtans

9. Xampinyons

10. Tomàquets

One Comment Add yours

  1. Elisabeth ha dit:

    Realment obtanir el potasi de forma natural, no és tan difícil. Tot és molt bó. Moltes gràcies per la vostra informació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *